Your Life is between the Heaven and Hell.. Between Demon and Angel.. Just you the one that can choose which path you go.. Heaven is the good reward.. Hell the other way..


Tuesday, May 3

.........mEmbe2 akU paLing akU sayaNg........

Persahabatan......bukan mudah untuk dicari......kawan memang ramai......tapi x semuanya berguna......................kawan baik ku disini......baik tapi kurang hati....... tapi aku masih bersyukur kerna masih ada sahabat sehati sejiwa semacam itu......



membe2 ak disini..lain depe ne
Tapi aku xkan...dan sebenarnya aku x dapat nak lupakan...tidak boleh lupakan...... kenangan ku dibumi bertuah,,,,Sekolah Izzuddin Shah......syurga dunia bagi aku..... lain der...membe kat luar ngan membe kat SIS lain sungguh...aku sayang B48....aku membesar ngan b48.........aku x dapat lagi mencari sampai sekarang..membe2 aku kat luar ne yg same feil nye ngan membe2 izzuddin aku
inilah antaranya.........
Bukan nak belagak ape.......tapi aku terkenang dulu...masa disana.......macam2 kenangan aku .......bersama mereka.......istimewanya bukan ape............giler..giler jugak...kerek...kerek jugak........tapi masih ingat lagi Tuhan...pegi lagi semayang.....tau nak hormat cikgu2..........hebat budak izzuddin ne...

kami happy kan.....







Macam2 kenangan aku dan b48...kesedihan./..seronok........yg selalu jadi ingatan aku...yg x dapat lagi aku cari kat mane2...ialah LAHAP......hahahah,,,makan macam setan,,,,,x sedap mane pon kadang2...tapi berebut.....................indah memang indah la der.....boleh nak korang nak carik kenangan makan gne straw......makan atas lantai...dah tumpah...lapo punye pasal...lahap jelah......makan dalam baldi......paling bodoh mase f1,,,makan dalam jamban.....menyorok........
............................................................................................
Macam-macam bende boleh bt aku menangis kalau ingat balik........sume bende kami buat bersama....makan bersama...kene marah bersama.....paling seronok.....kalau ade event...buat keje same2.......ade kene marah..emosi2.....ade bt lawak sampai xnak belaja lah  ......exited punya pasal........tapi setakat aku jadi f5 b48...sume event yg kami rancang...sume gempakkkk...walaupun kadang2 x same mcm kami rancang...2 namenye hebat.......
................................
........................................................
....................................................................















ini lah membe baik aku paling giler...adnin si besar........tapi aku sayang die ne...dah macam adik aku sendiri dah......teruk die ne...................................................satu lagi otak b48 ne..........kemaruk kamera.........sekolah sume laki x kisah...wei2...jangan kutuk membe aku adnin ne..aku sayang die



ini lah yang aku cakap lahap 2...makan rupe binatang dah..kenangan ni..,mane nak jumpe kat tempat lain

Itulah untungnye sekolah ngan sume laki ne....boleh buat sukahati je.....nak tido...tido.......seronok dowh...kalau kenang balik seronok dulu mase aku kat sekolah izzuddin shah bersama b48..ingat balik..kalau ade minah..susah..cover2.......batch pon sempoi.......sporting je

ini bahaye...kapla lahap...si aidil teleng.....2 ekor mat lahap...sorang anak cine.....sayang lu lutpi
teruk due org ne......teruk3...tapi aku sayang due2 ne...sume sayang

sian die ne...jadi mangsa keadaan...sabar mila ye sabar
salah seorang membe baik aku .......baik lah kot muiz name die

Tapi memang betol.....aku belum lagi jumpe membe2 yg same macam b48....aku harap belum...bukan xkan........dari aku f1 sampai aku f5...izzuddin tempat aku......b48....sahabat seperjuangan aku...............penah dulu sekali...cikgu2....ustaz2.pandang serong ngan kami...mase f4....sume dh kate xde harapan lah 2010 nanti...banyak cikgu lah cakap mcm 2......habis lah spm 2010....... manusia boleh berubah cikgu.........kami sedar kami berubah... jadi yg terbaik.........
jadi yg boleh diharapkan... tahun 2009 tahun yg kami sentiasa dicaci....menjadi tahun yg dipuji pada 2010.......mcm2 event kami bt berjaya.....kami selalu banggakan cikgu...paling dibanggakan...spm kami.....boleh dikira gempaklah...kami menaikkan balik nama sekolah izzuddin shah yg tercemar dahulu.........buat sume b48......aku sayang korang sume.....kenangan ngan korang...x lupa jugak pada mereka yg terkeluar awal...ter ye///bukan sengaja...ter....ter....korg pon same........dekat U nnti lain ...x same keadaannye...jahat ..jahat terus......x de iman dah........membe2 b48 adalah yg terbaik dalam hidup aku.........kenangn hari guru......kenangan spm..... kenangan majlis wida'......kenangan kene kaunseling ngan cikgu mila.....sume knangn 2.......yg pahit pon aku akan ingat...ape lagi yg manis....aku harap aku akan jmpe membe yg same otak nye dengan B48......

INSYAALLAH.....kalau dipanjangkan umur...diberi rezeki,,kami akan tetap bersama


Dari aku......
_lagenda meen san_

6 comments:

  1. cinta pada sahabat seperti pelangi yang hadir selepas hujan

    ReplyDelete
  2. oyt..meen san..mne button follow?..xdak pun..cne nk follow?

    ReplyDelete
  3. sayang aku pada kawan aku....button follow..jap eh..dah2

    ReplyDelete
  4. hu3..da follow da...cayalah da buh button follow!

    ReplyDelete
  5. tape2.. 16 mei kte jmpe lg sbom sume dgn haluan msing2... sob3...

    ReplyDelete